Właściciele austriackich ciągników mogą liczyć na szerszy pakiet serwisowy.
Serwis w trzech pakietach
Zespół serwisowy firmy STEYR zadba teraz bardziej między innymi o to, by w razie awarii naprawy były dokonywane bezpośrednio na miejscu z wykorzystaniem samochodu serwisowego STEYR, a części zamienne dotarły do klienta w ciągu 24 godzin. Ponadto, dział serwisowy marki STEYR, współpracując z marką CNH Industrial Capital, zapewnia indywidualne rozwiązania związane z finansowaniem oraz, już wkrótce, trzy kompleksowe pakiety usług o nazwie STEYR PROTECT. Pakiet Steyr Protect Gold obejmuje umowę serwisową, rozszerzenie gwarancji oraz pakiet telematyczny, pakiet Steyr Protect Silver oferuje umowę serwisową oraz rozszerzenie gwarancji, natomiast pakiet Steyr Protect Bronze – umowę serwisową.
Nieprzerwanie pracujemy nad udoskonalaniem naszych traktorów, by spełniać stale rosnące oczekiwania klientów. Pragniemy, rzecz jasna zapewnić naszym klientom także najlepszy poziom serwisu. Dlatego też przeznaczyliśmy znaczne inwestycje na rozwój naszego działu obsługi posprzedażnej
John Mollaghan, EMEA Service Support Director STEYR
Osobna jednostka
Od teraz serwis będzie stanowił samodzielną jednostkę o nazwie. Steyr Service i zatrudnieni przez nią specjalistyczni technicy zwracają się jako niezawodny partner bezpośrednio do klientów marki Steyr. W ten sposób informacje o zaletach produktów i usługach są przekazywane w sympatyczny i wiarygodny sposób wieloma kanałami medialnymi.
Jesteśmy z tego dumni, że obietnica związana z naszą marką –„Partner, na którym możesz polegać” – jest bezpośrednio odczuwalna także w zakresie serwisu
Marie Mouton, EMEA Brand Communications Manager STEYER.