John Deere cieszy się wysoką rozpoznawalnością i dobrą jakość produktów. Teraz wartość samej marki także została doceniona, pojawiając się w zestawieniu stu najbardziej wartościowych marek świata.
Firma Interbrand co roku przygotowuje specjalny raport. Umieszcza w nim sto najbardziej wartościowych firm świata, które mają globalny zasięg. Na pierwszym miejscu w tym roku znalazła się marka Apple, wyprzedzając miedzy innymi Facebooka (29 miejsce, jeden z najbardziej awansowanych marek), BMW (11 pozycja), Coca-colę i Googla (odpowiednio trzecie i drugie miejsce). John Deere zajął miejsce numer 79. Wartość marki wyceniana jest na 5,12 miliona dolarów, co stanowi wzrost o 5 procent.
Obecny rezultat jest awansem, który marka odnotowuje rokrocznie od trzech lat. John Deere w rankingu pojawił się po raz pierwszy trzy lata temu zajmując 97. pozycję. Podczas określania tej wartości brane są pod uwagę m.in. wyniki finansowe sprzedaży produktów i usług oznaczonych daną marką, rola marki w procesie decyzyjnym, a także tzw. siła marki. Warto odnotować, że figurując oboj innych potężnych marek, John Deere to jedyny producent maszyn rolniczych, który pojawił się w zestawieniu.
Pełne zestawienie możecie sprawdzić pod tym adresem:
http://bestglobalbrands.com/2014/ranking/