Strona główna Strzałka Blog Strzałka 3 pytania do… Bartosza Ban...
07/05/2016
3 pytania do… Bartosza Banasia | New Holland
Miniatura artykulu

Przepytywania marek ciąg dalszy. Tym razem, z okazji premiery nowej maszyny New Holland, zadałam kilka pytań osobie, która na niebieskich maszynach zna się doskonale.

Magda TractorMANIA: Jesteśmy chwilę po oficjalnej premierze Waszego nowego ciągnika T7HD, jakie są jego najważniejsze i najlepsze cechy?

Bartosz Banaś: Nowe modele serii T7 – T7.290 i T7.315 charakteryzują się bardzo dobrym stosunkiem mocy do masy przy jednoczesnym utrzymaniu idealnych proporcji. Jest to ciągnik, który potrafi przenieść na podłoże uciąg 313 KM generowanych przez silnik, nie ugniatając zanadto gleby. W dodatku jest to ciągnik bardzo zwrotny. Najważniejszą cechą jest jednak ekonomika ciągnika. Dzięki zastosowaniu tylko technologii Hi-eSCR opartej na AdBlue, bez konieczności użycia recyrkulacji spalin (EGR) i filtra cząstek stałych (DPF), silnik zasysa tylko czyste powietrze, a wydech spalin nie jest nigdzie hamowany. Powoduje to szybszą reakcje silnika na zmianę obciążeń, oraz mniejsze zużycie paliwa, charakteryzujące wszystkie modele serii T7.

Ciągniki T7HD posiadają przekładnię bezstopniową Auto Command, która ma aż 4 punkty pracy w 100% mechanicznych. Punkty te występują przy najbardziej popularnych prędkościach, co również wpływa na ekonomię pracy. Wydajna hydraulika, mocne podnośniki (ponad 5 ton z przodu i 11 z tyłu), 2 prędkości przedniego wałka WOM (1000 i 1000Eco), pozwalające pracować np. z zestawem kosiarek przy mniejszej prędkości obrotowej silnika. Dodatkowo bardzo bogata oferta wyposażenia pozwala dostosować ciągnik do swoich potrzeb przez każdego klienta.

Cech tych mógłbym wymienić jeszcze kilka, ale najlepiej, jeśli zainteresowane osoby skontaktują się z naszymi dealerami, którzy zaprezentują maszynę indywidualnie każdemu klientowi.

 Magda: Rynek nowych maszyn w Polsce mocno osłabł. Jaką macie strategię na te „ciężkie czasy”?

B.B: Strategia Marki New Holland nie zmienia się. Cały czas robimy wszystko, aby być blisko klientów i by spełniać ich potrzeby. Na ten moment bardzo ważne jest dobre finansowanie fabryczne które cały czas ulepszamy, ale to tylko jeden z wielu elementów. Najważniejszy jest produkt, który musi spełniać oczekiwania naszych klientów, bo nawet najlepsze ceny i sposoby finansowania nie pomogą, jeśli ciągnik będzie niskiej jakości.

Magda: W ostatnim miesiącu (marcu) New Holland jest na szczycie listy najpopularniejszych marek. Skąd wg Ciebie ten rezultat?

B.B.: Od 7 lat New Holland jest liderem rynku. Są oczywiście miesiące, gdzie nasza szanowna konkurencja nas dogania, ale takie są realia rynku. Powrót na szczyt to efekt wspomnianej już długofalowej polityki, nastawionej na słuchanie klientów i spełnianie ich potrzeb. To także zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni. To również, a może przede wszystkim nasi dealerzy, którzy trzymają wysoki poziom obsługi, zarówno tej przed jak i chyba ważniejszej – po sprzedaży. Sprzedając tak dużą ilość maszyn nie możemy pozwolić sobie na błędy, bo rynek by nam tego nie wybaczył.

Na moje pytania odpowiedział: Bartosz Banaś – Marketing Product Specialist w NH AG Poland

O mnie
O mnie
Nazywam się Magda Urbaniak i z miasta przeniosłam moje serce na wieś. Z miłośniczki miejskiego życia stałam się ambasadorką polskiej wsi. Tworząc program „Agromania” realizuję swoją pasję do rolnictwa. Rusz ze mną w podróż pełną nowych technologii, społecznych zmian oraz codziennej bliskości natury.
Blog
Najnowsze wpisy
Miniatura
15/10/2024
Podstawowe narzędzia do miejskiego ogrodu: lista niezbędnych rzeczy
Czytaj więcej Strzałka
Miniatura
09/10/2024
Jak lokalne inicjatywy wspierają miejskie rolnictwo?
Czytaj więcej Strzałka
Miniatura
30/09/2024
Domowy ocet jabłkowy – doda smaku sałatce i oczyści twarz
Czytaj więcej Strzałka
Miniatura
25/09/2024
Klimat a rolnictwo: wzajemne wpływy, które kształtują przyszłość
Czytaj więcej Strzałka